14 Şubat 2012 Salı

14 Subat 2012

Tarifleri en kisa surede eklenecektir...

Evet arkadaslar bloguma bu yaziyla baslamayi cok istiyordum evli olarak gecirdigim ilk 14 Subat ve blogumun da starti... Kisaca kendimi ve neden bu blog isine bulastigimi anlatayim hemen size... 4.5 aylik evliyim ve 4.5 aydir amerikada yasiyorum. Sanirim kendimi fazla yalniz hissediyorum bu aralar... Cok fazla arkadasim yok (su an sadece 1 tane tabikide sinif arkadaslarimi saymazsak) arkadas edinme konusunda ciddi problemler yasiyorum burada. Hafta ici hergun dil okuluna gidiyorum ve sinif arkadaslarimin %98 i ispanyol ogretmenlerimde ispanyol haliyle... Su an ki ogretmenlerimden memnun olsam da eski ogretmenimle buyuk problemler yasadik zamaninda... Kabul ediyorum ben amerikali veya ingiliz degilim ama telaffuz konusunda eski ogretmenimden 100lerce kat daha iyi durumda oldugumu biliyorum en azindan (kendimi ovmuyorum gercekten)... Herneyse bugunden itibaren mutfagima soframa davetlisiniz hadi afiyet olsun hepimize... 



 Cilekli cikolatali pastam


 Kesilmis hali


 Kalpli keklerim


 Cup cakelerim


 Askimin bana aldigi cicekler :):):):)


Sevgililer gununuz kutlu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder